Ar būtina apsiperkant sukurti vartotojo paskyrą?
Ne, paskyros kūrimas nėra privalomas. Visa su užsakymu susijusi informacija bus išsiųsta į jūsų nurodytą el. paštą.
Noriu apmokėti už prekes jas atsiimant.
Sprendimas:
Apmokėti už prekes atsiimant iš paštomato (banko kortele) arba kurjeriui (banko kortele arba grynaisiais) galima tik parašant mums el. laišką, atsakant į gautą el. laišką padarius užsakymą arba paskambinant telefonu +370 618 46400. Vežėjas taiko 0,80 Eur mokestį už šią paslaugą. Mes rankiniu būdu pakeisime jūsų užsakymą, prie jo pridėsime 0,80 Eur mokestį ir atsiųsime PVM sąskaitą-faktūrą.
1. Įsidėkite prekes į krepšelį.
2. Apmokėjimo puslapyje užpildykite savo ir pristatymo duomenis.
3. Pasirinkite mokėjimo būdą: Bankinis pervedimas – Neautomatinis apmokėjimo būdas.
4. Sutikite su el. parduotuvės pirkimo–pardavimo taisyklėmis uždėdami varnelę tam skirtoje vietoje.
5. Spauskite „Apmokėti“.
6. Gavę el. laišką apie užsakymą, atsakykite į jį parašydami, kad pageidaujate apmokėti už prekes atsiėmimo metu. Rankiniu būdu pakeisime užsakymą, pridėsime 0,80 Eur vežėjo mokestį ir išsiųsime jums užsakymą.
Apmokėti už prekes atsiimant iš paštomato (banko kortele) arba kurjeriui (banko kortele arba grynaisiais) galima tik parašant mums el. laišką, atsakant į gautą el. laišką padarius užsakymą arba paskambinant telefonu +370 618 46400. Vežėjas taiko 0,80 Eur mokestį už šią paslaugą. Mes rankiniu būdu pakeisime jūsų užsakymą, prie jo pridėsime 0,80 Eur mokestį ir atsiųsime PVM sąskaitą-faktūrą.
1. Įsidėkite prekes į krepšelį.
2. Apmokėjimo puslapyje užpildykite savo ir pristatymo duomenis.
3. Pasirinkite mokėjimo būdą: Bankinis pervedimas – Neautomatinis apmokėjimo būdas.
4. Sutikite su el. parduotuvės pirkimo–pardavimo taisyklėmis uždėdami varnelę tam skirtoje vietoje.
5. Spauskite „Apmokėti“.
6. Gavę el. laišką apie užsakymą, atsakykite į jį parašydami, kad pageidaujate apmokėti už prekes atsiėmimo metu. Rankiniu būdu pakeisime užsakymą, pridėsime 0,80 Eur vežėjo mokestį ir išsiųsime jums užsakymą.
Negaliu apmokėti.
Sprendimas:
1. Jeigu nepavyksta užbaigti užsakymo dėl automatinio apmokėjimo klaidos per jūsų pasirinktą banką, parašykite mums paštomato pavadinimą, iš kurio norite atsiimti prekes. Mes atsiųsime jums mokėjimo nuorodą, per kurią galėsite apmokėti už pirkinį per elektroninę bankininkystę „Makecommerce“ platformoje.
2. Taip pat galima apmokėti, pervedant pinigus bankiniu pavedimu į įmonės sąskaitą, nurodant užsakymo numerį.
Visą informaciją apie mokėjimus rasite „Prekių pirkimo–pardavimo taisyklėse“ – 8. Prekių užsakymas ir apmokėjimas.
1. Jeigu nepavyksta užbaigti užsakymo dėl automatinio apmokėjimo klaidos per jūsų pasirinktą banką, parašykite mums paštomato pavadinimą, iš kurio norite atsiimti prekes. Mes atsiųsime jums mokėjimo nuorodą, per kurią galėsite apmokėti už pirkinį per elektroninę bankininkystę „Makecommerce“ platformoje.
2. Taip pat galima apmokėti, pervedant pinigus bankiniu pavedimu į įmonės sąskaitą, nurodant užsakymo numerį.
Visą informaciją apie mokėjimus rasite „Prekių pirkimo–pardavimo taisyklėse“ – 8. Prekių užsakymas ir apmokėjimas.
Į krepšelį įsidėjau 1 produktą, o „Apmokėjimo“ puslapyje rodo du ar daugiau vienetų (produktų).
Sprendimas:
Svetainė naudoja slapukus (angl. „Cookies“). Jūsų įrenginys saugo įvairius svetainės duomenis 7–30 dienų.
1. Jeigu svetainėje naršėte anksčiau ir įsidėjote produktą į krepšelį, jis liks išsaugotas. Paspaudus „Į krepšelį“ dar kartą – bus pridėtas antras vienetas.
Krepšelio puslapyje skiltyje „Kiekis“ įrašykite 1 (norimą kiekį) ir paspauskite „Atnaujinti krepšelį“.
2. Taip pat galite visiškai pašalinti produktą su netinkamu kiekiu ir vėl jį įdėti į krepšelį.
Svetainė naudoja slapukus (angl. „Cookies“). Jūsų įrenginys saugo įvairius svetainės duomenis 7–30 dienų.
1. Jeigu svetainėje naršėte anksčiau ir įsidėjote produktą į krepšelį, jis liks išsaugotas. Paspaudus „Į krepšelį“ dar kartą – bus pridėtas antras vienetas.
Krepšelio puslapyje skiltyje „Kiekis“ įrašykite 1 (norimą kiekį) ir paspauskite „Atnaujinti krepšelį“.
2. Taip pat galite visiškai pašalinti produktą su netinkamu kiekiu ir vėl jį įdėti į krepšelį.
Užpildžiau visus duomenis, paspaudžiau „Apmokėti“, bet mane vis tiek grąžino atgal į puslapio viršų.
Sprendimas:
1. Patikrinkite, ar visi privalomi laukeliai (pažymėti žvaigždute) užpildyti.
2. Įsitikinkite, kad pasirinkote pristatymo būdą ir paštomatą.
3. Nepamirškite sutikti su įmonės sąlygomis pažymėdami varnelę: „Aš perskaičiau ir sutinku su NANO GO svetainės prekių pirkimo–pardavimo taisyklėmis“.
Nebūtini laukeliai: įmonės pavadinimas, įmonės kodas, PVM mokėtojo kodas.
„Sukurti paskyrą“ nėra būtina. Užsakymo informacija, PVM sąskaita faktūra ir siuntos numeris bus išsiųsti el. paštu.
„Siųsti kitu adresu“ naudokite, jei registracijos adresas skiriasi nuo pristatymo adreso.
„Pastabos kurjeriui“ – pateikite tik trumpą informaciją (pvz. durų kodą).
1. Patikrinkite, ar visi privalomi laukeliai (pažymėti žvaigždute) užpildyti.
2. Įsitikinkite, kad pasirinkote pristatymo būdą ir paštomatą.
3. Nepamirškite sutikti su įmonės sąlygomis pažymėdami varnelę: „Aš perskaičiau ir sutinku su NANO GO svetainės prekių pirkimo–pardavimo taisyklėmis“.
Nebūtini laukeliai: įmonės pavadinimas, įmonės kodas, PVM mokėtojo kodas.
„Sukurti paskyrą“ nėra būtina. Užsakymo informacija, PVM sąskaita faktūra ir siuntos numeris bus išsiųsti el. paštu.
„Siųsti kitu adresu“ naudokite, jei registracijos adresas skiriasi nuo pristatymo adreso.
„Pastabos kurjeriui“ – pateikite tik trumpą informaciją (pvz. durų kodą).
Ar atsiskaitymas nanogo.lt svetainėje yra saugus?
Apsiperkant svetainėje, įsitikinkite, kad esate adresu nanogo.lt. Automatiniai mokėjimai vyksta per saugias platformas: Montonio, Makecommerce, Paysera, Stripe. Šios platformos jus nukreipia į jūsų banką ir užtikrina saugų atsiskaitymą.
Jei abejojate, pasirinkite „Bankinis pavedimas – neautomatinis mokėjimo būdas“ ir atlikite mokėjimą į įmonės sąskaitą, nurodytą užsakyme. Plačiau skaitykite 8 skyriuje – Prekių pirkimo–pardavimo taisyklės.
Jei abejojate, pasirinkite „Bankinis pavedimas – neautomatinis mokėjimo būdas“ ir atlikite mokėjimą į įmonės sąskaitą, nurodytą užsakyme. Plačiau skaitykite 8 skyriuje – Prekių pirkimo–pardavimo taisyklės.
Ar reikia pateikti asmens kodą atliekant užsakymą?
Ne, asmens kodo ar jo dalies pateikti nereikia. Plačiau apie asmens duomenų tvarkymą skaitykite Privatumo politikoje.
Kur rasti paštomatų adresus?
Perka įmonė – ar gausiu PVM sąskaitą-faktūrą?
Taip, PVM sąskaita-faktūra išrašoma automatiškai. Apmokėjimo puslapyje įrašykite teisingus įmonės rekvizitus.
Jei užsakymo metu padarėte klaidą – atrašykite į gautą el. laišką su teisingais duomenimis, ir mes ją ištaisysime.
Jei užsakymo metu padarėte klaidą – atrašykite į gautą el. laišką su teisingais duomenimis, ir mes ją ištaisysime.
Atliekant užsakymą nurodžiau neteisingą informaciją (pvz. tel. nr., pristatymo adresą, įmonės rekvizitus).
Susisiekite su mumis kuo skubiau telefonu +370 618 46400 arba atrašykite į gautą el. laišką su teisingais duomenimis – mes juos ištaisysime.
Ar galiu kopijuoti nanogo.lt svetainės turinį?
Svetainės nanogo.lt turinį, nuotraukas, tekstus ir visą kitą informaciją kopijuoti, platinti ar naudoti komerciniais tikslais draudžiama.
DUK – Dažniausiai užduodami klausimai | NANO GO®
Jei turite klausimų arba reikia pagalbos, kreipkitės į mus: el. paštu ng7@nanogo.lt arba telefonu +370 618 46400.