DUK – Dažniausiai užduodami klausimai
Ar būtina apsiperkant sukurti vartotojo paskyą?
Ne, paskyros kūrimas nėra privalomas. Visa su užsakymu susijusi informacija bus išsiųsta į jūsų nurodytą el. paštą.
Noriu apmokėti už prekes jas atsiimant.
Sprendimas:
Apmokėti už prekes atsiimant iš paštomato (banko kortele) arba kurjeriui (banko kortele arba grynaisiais) galima tik parašant mums el. laišką, atsakant į gautą el. laišką padarius užsakymą arba paskambinant telefonu +37061846400. Vežėjas taiko 1.80 Eur mokestį už šią paslaugą. Mes rankiniu būdu pakeisime jūsų užsakymą, prie jo pridėsime 1.80 Eur mokestį ir atsiųsime PVM sąskaitą-faktūrą.
1. Įsidėkite prekes į krepšelį.
2. Apmokėjimo puslapyje užpildykite savo ir pristatymo duomenis.
3. Pasirinkite mokėjimo būdą: Bankinis pervedimas – Neautomatinis apmokėjimo būdas.
4. Sutikite su el. parduotuvės pirkimo-pardavimo taisyklėmis uždėdami varnelę tam skirtoje vietoje.
5. Spauskite apmokėti.
6. Gavę el. laišką apie užsakymą, atsakykite į jį parašydami, kad pageidaujate apmokėti už prekes atsiėmimo metu. Rankiniu būdu pakeisime užsakymą pridėdami 1.80 Eur vežėjo mokestį ir išsiųsime jums užsakymą.
Negaliu apmokėti.
Sprendimas:
1. Jeigu nepavyksta užbaigti užsakymo dėl automatinio apmokėjimo klaidos per jūsų pasirinktą banką, parašykite mums paštomato pavadinimą, iš kurio norite atsiimti prekes. Mes atsiųsime jums mokėjimo nuorodą, per kurią apmokėsite už pirkinį per elektroninę bankininkystę „Makecommerce” platformoje.
2. Taip pat galima apmokėti, pervedant pinigus bankiniu pavedimu į įmonės sąskaitą, nurodant užsakymo numerį.
Visą informaciją apie mokėjimus rasite „Prekių pirkimo – pardavimo taisyklės” – 8. Prekių užsakymas ir apmokėjimas.
Į krepšelį įsidėjau 1 produktą, o „Apmokėjimo” puslapyje rodo du ar daugiau vienetų (produktų).
Sprendimas:
Svetainė naudoja slapukus, angl. ”Cookies”. Jūsų įrenginys saugo įvairius svetainės duomenis 7–30 dienų.
1. Jeigu svetainėje naršėte anksčiau ir įsidėjote produktą į krepšelį, po kurio laiko produktas krepšelyje bus likęs, o paspaudus „Į krepšelį” pakartotinai – jame bus du vienetai.
Krepšelio puslapyje, skiltyje „Kiekis”, įrašykite 1 (norimą kiekį) ir paspauskite „Atnaujinti krepšelį”.
2. Eikite į krepšelio puslapį ir visiškai pašalinkite produktą su netinkamu kiekiu. Grįžę į parduotuvę, vienu paspaudimu „Į krepšelį” vėl įdėkite produktą į krepšelį.
Užpildžiau visus duomenis, paspaudžiau „Apmokėti”, bet mane vis tiek grąžino atgal į puslapio viršų.
Spendimas:
1. Pildant apmokėjimo puslapyje savo duomenis, turite užpildyti visus privalomus laukelius, pažymėtus žvaigždute ir paryškintus raudonai.
2. Patikrinkite, ar pasirinkote pristatymo būdą ir paštomatą.
3. Nepamirškite perskaityti ir sutikti su įmonės sąlygomis bei uždėti varnelę tam skirtame langelyje: Aš perskaičiau ir sutinku su NANO GO svetainės prekių pirkimo – pardavimo taisyklėmis.
Nebūtini laukeliai yra tik: įmonės pavadinimas, įmonės kodas, PVM mokėtojo kodas.
„Sukurti paskyrą” nėra būtinas. Jūsų užsakymo informacija, PVM sąskaita faktūra ir siuntos sekimo numeris bus išsiųsti jums el. paštu.
„Siųsti kitu adresu” naudokite, jeigu jūsų registracijos adresas skiriasi nuo pristatymo adreso. Pvz.: įmonės registracijos adresas skiriasi nuo pristatymo adreso, naudojantis kurjerio paslauga.
„Pastabos kurjeriui” pateikite tik trumpą informaciją, kaip durų kodas.
Ar atsiskaitymas nanogo.lt svetainėje yra saugus?
Apsiperkant svetainėje, įsitikinkite, kad esate adresu: nanogo.lt. Automatiniai mokėjimai vyksta per mokėjimo platformas: Montonio, Makecommerce, Paysera, Stripe. Šios platformos jus nukreipia į jūsų pasirinktą banką ir užtikrina saugų atsiskaitymą. Jeigu abejojate, kad automatinis apmokėjimas yra saugus, pasirinkite „Bankinis pavedimas – neautomatinis mokėjimo būdas” ir atlikite mokėjimą (pavedimą) į įmonės sąskaitą, nurodytą užsakyme, nurodant mokėjimo paskirtį – užsakymo numerį. Plačiau apie prekių pirkimą ir apmokėjimą skaitykite 8 skirsnyje „Prekių pirkimo – pardavimo taisyklės„.
Ar reikia pateikti asmens kodą atliekant užsakymą?
Ne, asmens kodo ar paskutinių jo 4 skaičių, gimimo datos pateikti nereikia. Plačiau apie asmens duomenų rinkimą skaitykite „Privatumo politiką„.
Kur rasti paštomatų adresus?
Paštomatų adresai:
Venipak paštomatai
Omniva paštomatai
Unisend / LP Express paštomatai
Perka įmonė, ar gausiu PVM sąskaitą-faktūrą?
Taip, PVM sąskaita faktūra yra išrašoma automatiškai. Apmokėjimo puslapyje įrašykite teisingus įmonės rekvizitus.
Atliekant užsakymą padarėte klaidą – atrašykite į gautą el. laišką su teisingais duomenimis, ir mes sąskaitą pataisysime.
Atliekant užsakymą nurodžiau neteisingą informaciją – pvz.: tel. nr., pristatymo adresą, įmonės rekvizitus.
Susisiekite su mumis kuo skubiau telefonu +37061846400 arba atrašykite į gautą el. laišką su teisingais duomenimis, ir mes juos ištaisysime.
Ar galiu kopijuoti nanogo.lt svetainės turinį?
Svetainės nanogo.lt turinį, nuotraukas, tekstus ir visą kitą informaciją kopijuoti, platinti, naudoti komerciniais tikslais draudžiama.
DUK – Dažniausiai užduodami klausimai | NANO GO®
Jei turite klausimų arba reikia pagalbos sprendžiant problemą, nedvejodami kreipkitės į mus. Mielai atsakysime į visas jūsų užklausas el. paštu ng7@nanogo.lt arba telefonu +370 618 46400.