Prekių pirkimo – pardavimo taisyklės
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Elektroninės parduotuvės https://nanogo.lt taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Pirkėjui ir Pardavėjui – UAB „NANO GO”(toliau – Pardavėjas) juridiškai privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje.
2. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas
2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kuomet Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja ir pateikia prekių užsakymą, prieš tai susipažinęs su šiomis taisyklėmis.
3. Pardavėjo teisės
3.1. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba visiškai sustabdyti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
3.2. Jeigu Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.
4. Pardavėjo įsipareigojimai
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės.
4.2. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios pirkimo – pardavimo Taisyklės.
4.3. Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informavęs pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.
4.4. Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 5.2. punkte numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas, nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.
4.5. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtos pinigų sumos tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.
5. Pirkėjo teisės
5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.
5.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos.
5.3. 5.2 punkte aptarta Pirkėjo teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat jei ji nebuvo naudojama.
6. Pirkėjo įsipareigojimai
6.1. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
6.2. Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas.
6.3. Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba su asmeniu pristačiusiu siuntą patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę.
6.4. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
7. Prekių kainos
7.1. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais. Kainos nurodomos su PVM. Patvirtinus užsakymą prie bendros prekių sumos prisideda pristatymo mokestis, jeigu toks yra taikomas.
7.2. Įmonė gali suteikti nuolaidų kodą / kuponą. Nuolaidos kodas yra išskirtinis raidžių ir/ar skaičių derinys, leidžiantis įsigyti prekes https://nanogo.lt el. parduotuvėje su tam tikra nuolaida. Nuolaidos kodai yra unikalūs – kiekvienas jų gali suteikti skirtingo dydžio nuolaidas, pritaikomas visam ar tam tikrai daliai asortimento, turintys skirtingą galiojimo laiką bei kitokias pritaikymo sąlygas. Tam tikrais atvejais, krepšelio sumai nepasiekus mažiausios 20€ sumos, nuolaidos kodas gali negalioti. Nuolaidų kodas negalioja prekėms kurios yra pažymėtos „Akcija”, „Išpardavimas” ženklu. Nuolaidos kodą galima gauti NANO GO, UAB ar jos partnerių rengiamų akcijų metu. Nuolaidų kodo pritaikymas: Įsidėkite prekes į Krepšelį. Spauskite Krepšelio nuorodą ir įveskite nuolaidos kodą į langelį „Nuolaidos kodas” ir paspauskite šalia esantį mygtuką „Pritaikyti“. Taip bus suteikta Jums priklausanti nuolaida. Nuolaidos kodai nesumuojami. Vieno pirkimo metu galima panaudoti tik vieną nuolaidos kodą.
8. Prekių užsakymas ir apmokėjimas
8.1. Pirkėjas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje, išsirenka jam patinkančias prekes, kurias įsideda į pirkinių krepšelį. Po pirkinių krepšelio suformavimo, Pirkėjas suveda asmens duomenis, būtinus užsakymo įvykdymui: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefono numerį (privaloma tel. numerį įrašyti +370 formatu), bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Pirkėjas iš pateikto vežėjų sąrašo išsirenka sau priimtiną siuntos gabenimo būdą. Jeigu siunta siunčiama į paštomatą / atsiėmimo punktą – Pirkėjas nurodo vežėją ir paštomatą į kurį bus pristatyta siunta. Pirkėjas patvirtiną jog susipažino su šiomis taisyklėmis ir patvirtina užsakymą.
8.2. Atsiskaityti galima naudojantis visų Lietuvoje registruotų bankų elektroninės bankininkystės paslaugomis, bei Visa/MasterCard mokėjimo kortelėmis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis Montonio, Stripe, MakeCommerce.lt (MakeCommerce.ee), Paysera.lt, Paypal.com mokėjimų platformomis, pagal pirkėjo pasirinkimą.
8.3. Nepavykus sumokėti už pirkinių krepšelį, prašome susisiekti su mumis tel. +37061846400 arba el. paštu: ng7@nanogo.lt. Mes jums išsiųsime saugią tiesioginę mokėjimo nuorodą: Pvz: https://payment.maksekeskus.ee/pay/……., pagal jūsų pirkinių krepšelio suformuotą PVM sąskaitą faktūrą, kurioje bus nurodytas užsakymo numeris ir mokėtina suma. Prašome prieš apmokant patikrinti ar mokėjimo nurodyme visi duomenys yra teisingi.
8.4. COD – apmokėjimas kurjeriui ar paštomate – tik paskambinus +37061846400 ir apie tai susitarus.
9. Prekių pristatymas
9.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą arba pristatymo – atsiėmimo paštomatą ir siuntos gavėjo telefono numerį. Telefono numerio formatas: +3706xxxxxxx arba 06xxxxxxx (86xxxxxxx – NAGALIOJA).
9.2. Prekės pristatomos į Venipak, Omniva, LP Express paštomtus arba per LT express, Venipak kurjerius pagal pirkėjo pasirinkimą prekių pirkimo metu.
9.3. Perkant prekių už 100€ ir daugiau, pristatymas į Omniva paštomatus nemokamas **.
9.4. Perkant prekių už 100€ ir daugiau, pristatymas į LP Express paštomatus nemokamas **. Įdėjus produktų į krepšelį, kurių bendra suma viršija 100€ (be siuntimo mokesčio) , krepšelio puslapyje yra rodomas tik „LP Express paštomatai” pasirinkimas, nerodoma siuntimo kaina.
9.5. Perkant prekių už 50€ ir daugiau, pristatymas į Venipak paštomatus nemokamas **. Įdėjus produktų į krepšelį, kurių bendra suma viršija 50€ (be siuntimo mokesčio), krepšelio puslapyje yra rodomas tik „Pristatymas į Venipak / LP Express” pasirinkimas, nerodoma siuntimo kaina.
9.6. Pardavėjas pasilieka teisę keisti pirkėjo pasirinktą vežėją, pristatant prekes į pirkėjo pasirinktą paštomatą. Dėl techninių kliučių, vežėjas gali pristatyti prekes į kitą artimiausią nuo Pirkėjo pasirinkimo paštomatą.
9.7. Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jeigu Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.
9.8. Pardavėjas išsiunčia prekes Pirkėjui per 1 – 2 darbo dienas pagal Pirkėjo pasirinktą pristątymo būdą prekių pirkimo metu.
9.9. Pirkėjui,neatsiėmus siuntos iš siuntų saugojimo paštomato / terminalo dėl savo kaltės per vežėjo nustatytus siuntos saugojimo terminus, siunta yra grąžinama pardavėjui, o tai laikoma, kad Pardavėjas įvykdė Pirkimo – Pardavimo sutartį. Pagal susitarimą, Pardavėjas gali iššiųsti prekes pakartotinai, Pirkėjui apmokėjus prekių grąžinimo (siuntos grąžinamui naudojama kurjerio paslauga) ir pakartotino siuntimo (siuntimo būdą renkasi pirkėjas) išlaidas. Vežėjų prekių pristatymo, saugojimo paštomatuose taisykles skaitykite Omniva, LP Express, Venipak pagalbos skiltyse.
9.10. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės (nurodyti neteisingi kontaktiniai arba pristatymo duomenys) arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
9.11. Pardavėjas neatsako dėl Pirkėjui nepristatytų prekių, jeigu pirkimo metu Pirkėjas neteisingai nurodė siuntos pristatymo adresą arba telefono numerį.
9.12. Pardavėjas supakuoja ir išsiunčia užsakytas prekes pagal vežėjų nustatytus reikalavimus, todėl Pardavėjas neatsako dėl Pirkėjui nepristatytų, pristatytų bet pažeistų ar sugadintų prekių dėl vežėjo kaltęs.
9.13.Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, jog elektroninėje parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.
9.14. Visų parduodamų prekių išvaizda, pakavimas, etiketė, gali skirtis nuo elektroninėje parduotuvėje vaizduojamos produkto nuotraukos, priklauso nuo gamybos partijos.
9.15. Visų parduodamų prekių spalva ar kvapas gali skirtis nuo elektroninėje parduotuvėje aprašymų, priklauso nuo gamybos partijos.
9.16. Pirkėjui atsisakant prekės pirkimo-pardavimo sutarties, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekės pristatymo išlaidas, kol prekė dar nėra išsiųsta.
9.17. Siuntų siuntimas kurjeriu arba paštomatus į Neringos sav., Nidą, Juodkrantę, Smiltynę, kurių pašto kodai yra nuo 93100 iki 93130 – negalimas.
10. Prekių grąžinimas
10.1. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Parduotų nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.
10.2. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
10.2.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
10.2.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
10.2.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
10.2.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
10.2.5. Kokybiškos prekės (-ių) grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
10.2.6. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;
10.2.7. Prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai prekė nekokybiška – tokiu atveju vykdomas prekių grąžinimas per įstatyminį garantinį terminą);
10.3. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi;
10.4. Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes, sumokėti pinigai (atskaičiavus siutimo mokesčius jei tokie buvo) grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 (penkias) dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip.
11. Prekių pakavimas
11.1. Siekiant tausoti gamtos resursus, UAB „NANO GO” siuntos pakuotei ir jos tarpams užpildyti gali naudoti antrines pakuotes ir kitas jau naudotas medžiagas.
12. Baigiamosios nuostatos
12.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
12.2. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp Šalių šių Taisyklių atžvilgiu taikomos ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
12.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
12.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir Šalių valios nepriklausančių aplinkybių (Force major).
**Negalioja užsakant prekes didmenine kaina.
Redakcijos data: 2024-10-10